Administrarea punctuala a serverului
Administrarea punctuala
Este o soluție perfectă pentru acei clienți care își gestionează singuri serverele, dar din când în când se confruntă cu provocări pe care au nevoie de sprijin pentru a le depăși.
Dacă sunteți blocat într-o problemă aparent de nerezolvat – nu trebuie să vă faceți griji! Nu poți să știi totul și nu poți să faci totul singur. Contactați Freeline Design. Oricare ar fi problema dvs., există experți la firma noastra, care probabil au mai intalnit-o înainte. Vor fi bucuroși să vă fie de ajutor.
Cu gestionarea punctuala a serverului, vă puteți concentra asupra obiectivelor dvs. profesionale.
SLA – calitate garantată!
Pentru a-i face pe clienții noștri să se simtă încrezători că solicitările lor de asistență tehnică vor fi rezolvate în timp util și într-o manieră completă, am implementat un Acord privind nivelul de servicii (SLA) care acoperă toate pachetele de asistență standard. Acum, puteți solicita despăgubiri pentru fiecare încălcare a SLA. Mai multe detalii despre condițiile SLA, in fiecare contract va exista un acord privind nivelul de servicii.
Ce probleme putem rezolva pentru dvs?
Aruncati o privire…
- Actualizarea software-ului pe serverul dvs.
- Instalarea sau configurarea software-ului suplimentar.
- Remedierea problemelor cu panoul de control al găzduirii (web).
- Testarea hardware-ului serverului, efectuarea de teste de stres.
- Verificarea serverul dvs. și creșterea nivelul de securitate dacă este necesar.
… și mult mai multe!
Doar anunțați-ne despre problema dvs. cu gestionarea serverului și vă vom ajuta.
Cât ar costa administrarea orară a serverului?
Puteți plăti pentru o oră de lucru pe serverul dvs., dar vă recomandăm să utilizați unul dintre pachetele care includ câteva ore de Management de Server.
Orele sunt facturate în trepte de 15 minute.
„Cum pot fi sigur că personalul dumneavoastră nu va încerca să scoată mai mulți bani de la mine spunându-mi că munca necesită mai mult timp decât este de fapt?” – poți întreba.
Răspunsul este simplu – ne bucurăm când clientul nostru este sigur de ceea ce primește pentru banii lui. Aceasta înseamnă că clientul nostru va veni din nou la noi dacă va apărea necesitatea. Credem că încrederea clienților noștri este mai importantă decât o suma de bani. Multe companii mari cu care lucrăm au început așa – cu sarcini individuale și tarife orare.
Navigheaza in pagina !
Toggle