Teorie Branding
Brandingul este unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei afaceri, mare sau mică, cu amănuntul sau B2B. O strategie eficientă de brand vă oferă un avantaj major pe piețele din ce în ce mai competitive. Dar ce anume înseamnă „branding”? Cum afectează o afacere ca a ta?
Pur și simplu brand-ul dvs. este promisiunea dvs. pentru client . Acesta le spune la ce se pot aștepta de la produsele și serviciile dvs. și diferențiază oferta de cea a concurenților dvs. „. Numele dvs. este dat de cine sunteti, cine doriți să fiți și cum vă percep oamenii că sunteți.
Sunteți inovatorul în industria dvs.? Sau cel experimentat, de încredere? Este produsul dvs. opțiunea de înaltă calitate, de înaltă calitate sau opțiunea low-cost, de înaltă valoare? Nu poți fi totul pentru toți oamenii. Cine sunteți, ar trebui să se bazeze într-o oarecare măsură pe cine doresc clienții dvs. ca țintă și ce au nevoie să fiți.
Fundația brandului dvs. este sigla dvs. Site-ul dvs., materialele de ambalare și materialele promoționale – toate acestea ar trebui să integreze sigla dvs. – să vă comunice marca.