Primul pas în crearea unei campanii de succes este analizarea site-ului pe care vor ajunge potențialii clienți de pe urma anunțurilor create. Verificăm validitatea paginilor și structura. Realizăm o pregătire a site-ului pentru campania Ads, înainte de a începe campania, pentru a cheltui eficient banii
Concurența rulează deja campanii profitabile de Google Ads. Foarte bine de știut !
Studiem concurența, cuvintele cheie licitate de aceștia, prețul mediu per click (PPC) și realizam simulări pentru campania pe care urmează să o creăm.
Google Ads oferă mai multe strategii de licitare adaptate la diferitele tipuri de campanii. În funcție de rețelele vizate de campanie și de obiectivul acesteia, cum ar fi clicurile, afișările, conversiile sau vizionările, puteți să stabiliți ce strategie vi se potrivește cel mai bine.
Pentru a difuza anunțuri pe Google, va trebui să alegeți opțiunile de buget și de licitare potrivite. Bugetul stabilește o limită a costurilor pentru o campanie individuală, astfel că trebuie să reprezinte suma medie acceptabilă de cheltuit în fiecare zi. Costurile reale pot fi mai mici, în funcție de modul în care vă gestionați sumele licitate.
Suma licitată cost-pe-clic maximă (suma licitată CPC max.) este suma maximă pe care sunteți dispus(ă) să o plătiți pentru un clic pe anunț. Dacă gestionați sumele licitate, puteți influența volumul de trafic atras de anunțuri, precum și rentabilitatea investiției (ROI) pe care acestea o generează. Dacă setați sume licitate mai ridicate, campania are șanse să înregistreze mai mult trafic, însă cheltuielile vor fi, probabil, mai mari. Dacă setați sume licitate mai mici, campania va înregistra, probabil, un număr mai mic de clicuri și de conversii.
Combinăm flexibilitatea campaniilor standard în Rețeaua de display cu automatizarea campaniilor inteligente în Rețeaua de display pentru a crea o singură campanie în Rețeaua de display. Pe lângă beneficiile existente ale campaniilor inteligente în Rețeaua de display, acum puteți alege nivelul de automatizare pe care îl preferați pentru licitare, materialele publicitare și segmentele de public
Anunțurile din Rețeaua de display se pot afișa pe milioane de site-uri de pe internet, deci este important să vă gândiți la obiectivele publicitare pentru a profita la maximum de fiecare oportunitate de îmbunătățire a performanței anunțurilor. Iată câteva modalități prin care putem optimiza campaniile din Rețeaua de display.
Organizam campaniile in functie de tema
Campaniile trebuie să includă o colecție de grupuri de anunțuri. Fiecare grup de anunțuri trebuie să aibă mai multe anunțuri care se potrivesc cu metodele de direcționare pe care le alegeți. De exemplu, cuvintele cheie și anunțurile grupului de anunțuri se referă la aceeași temă. Sau, destinațiile de plasare și anunțurile grupului de anunțuri se referă la același subiect. Structurarea campaniilor în acest mod le face mai simplu de gestionat și de optimizat.
Grupam listele de cuvinte cheie
Pentru a asocia mai eficient anunțurile și cuvintele cheie, le organizam în grupuri de anunțuri pe baza produselor, serviciilor și altor categorii. În acest fel vom putea concentra anunțurile pe atragerea persoanelor celor mai interesate de serviciile sau produsele dvs.
Când includem cuvinte cheie în campanii care vizează Rețeaua de display, fiecare cuvânt cheie este folosit pentru direcționare și toate cuvintele cheie sunt considerate a avea potrivire amplă. Toate anunțurile dintr-un grup de anunțuri vor avea aceeași listă de cuvinte cheie, iar lista respectivă vă va ajuta să ajungeți la clienții doriți dacă este reprezentativă pentru anunțurile din grupul de anunțuri.
Directionam eficient anunturile
Când cream o campanie, alegem în ce mod veți ajunge la utilizatorii de pe web. Cele mai simple și eficiente metode de a ajunge la un anumit public sunt optimizarea cuvintelor cheie, utilizarea destinațiilor de plasare și a subiectelor, utilizarea activităților de remarketing pentru persoanele care v-au accesat deja site-ul.
Ne adresam utilizatorilor care și-au arătat deja interesul
Putem viza publicul interesat de tipurile de produse sau servicii pe care le oferiți. De asemenea, putem afișa anunțuri pentru persoanele care au vizitat deja site-ul sau au utilizat aplicația dvs., prin crearea unei campanii de remarketing.
Informare lunară cu privire la evoluția campaniilor. Astfel, putem optimiza din mers și putem lua decizii punctuale privind direcția și rezultatele în cheltuirea bugetului de publicitate.