Sari la conținut

De ce ai nevoie de un site web in 2024?

"De ce am nevoie de un site web, nu am deja o pagină de Facebook?."
clientul
Eu, clientul
antreprenor

Cu ce ma ajuta un website?

Mulți proprietari de întreprinderi mici au această întrebare în minte. Orice promoter care a participat la dezbateri de marketing digital, social media sau design de site-uri web primește această întrebare de multe ori.

Și practic, de ce am folosit termenul de „întreprindere mică” este pentru că, în tranziția către o companie profitabilă și o companie mare, credibilitatea socială joacă un rol vital. Și a avea un site web este una dintre sursele vitale de credibilitate socială.

Există, de asemenea, o mulțime de alte lucruri care vin cu un site web bun. Așadar, rămâneți până la sfârșitul acestei liste dacă sunteți interesat să atrageți mai mult trafic și vânzări de la publicul vizat.

Pentru restul dintre voi! Vă rugăm să vă întoarceți anul viitor când vă vedeți prietenii facand o avere cu ajutorul site-ului lor de afaceri.

De ce ai nevoie de un site web?

Răspunsul simplu este că site-urile web vă pot ajuta să generați afaceri, vânzări, clienți potențiali și, de asemenea, să vă măriți valoarea mărcii. Ajută în ceea ce privește creșterea credibilității în fața clienților și ajută companiile să își prezinte serviciile publicului vizat.

Compania dvs. se poate închide ziua la ora 18:00, fără ca nimeni să sune pentru a a intreba despre afacerea dvs. Cu toate acestea, site-ul dvs. web va fi difuzat 24/7 365 de zile pe an, promovându-vă afacerea și prezentându-vă serviciile potențialilor dvs. clienți.

Site-ul dvs. este activul dvs. de marketing numărul unu, deoarece trăim într-o lume modernă. Australienii dedică în medie peste 23 de ore online în fiecare săptămână și până la cinci ore pe zi pe dispozitivele lor portabile.

Cu atât de mult timp să se gândească la ceva și să cerceteze o afacere, oamenii nu găsesc companii fără un site web suficient de credibil în majoritatea cazurilor.

Site-ul web crește veniturile și rentabilitatea investiției
În era transformării digitale, nu sunt mulți bani pentru a construi un site web folosind software gratuit precum WordPress.com, dar vă oferă mai multă explozie. Veți găsi mii de viitori clienți pe o platformă optimizată pentru motorul de căutare, fără a investi prea mult.

Vă va permite să accesați o piață de public mai mare pentru a vă promova serviciile sau bunurile. Calitatea site-ului web afectează adesea deciziile de cumpărare și schimbul, independent de sectorul în care vă aflați.

Site-ul adaugă credibilitate afacerilor

Dacă doriți să le arătați clienților că luați afacerea în serios, atunci cel mai bine este să investiți într-un site profesional. Într-o eră în care mai mult de 50% dintre utilizatorii de telefonie mobilă identifică o nouă afacere sau marfă navigând pe smartphone-urile lor, aceasta va afecta reputația dvs. prin faptul că nu va crea un site web.

Potrivit unui sondaj, 75% dintre consumatorii de internet acceptă să judece o organizație pe baza designului site-ului lor web. În cele din urmă, oamenii pot investi într-o afacere în care pot avea încredere, iar site-ul web este piatra de temelie pentru acest link.

Un site bun poate câștiga împotriva mărcilor mari pe rezultatele căutării
Ești conștient că un site web îți oferă o oportunitate decentă de a te lupta cu giganții din industria ta? Când proiectați un site web optimizat, acesta ar trebui să fie mai mare și la momentul potrivit, la locația corectă.

Optimizarea pentru cuvinte cheie corecte va îmbunătăți traficul către site-ul dvs. și va afecta calea clienților dvs., care începe în mod normal cu analize, feedback și recenzii pe care le numim SEO. Una dintre numeroasele oportunități de a amenința industria este de a obține un rol de lider în lista cu rezultatele căutării. Prin urmare, dacă nu dominați vizibilitatea online, nu oferiți clienților motive să cumpere de la dvs. Vs marile mărci.

Prezentați ofertele și reducerile

Nu se poate evidenția din nou faptul că primul contact al publicului țintă cu marca dvs. este un site web. Sunteți absolut responsabil de modul în care vă puneți afacerea. În plus, puteți afișa nu numai funcții în ofertele dvs., dar puteți include și lecții video scurte sau îndrumări PDF pentru descărcare.

De asemenea, veți evidenția promoțiile, evaluările și toate caracteristicile care vă vor ameliora disconfortul vizitatorilor. Acest lucru mărește timpul total pe care consumatorii îl petrec pe site și pot afecta opțiunea lor de a alege un produs sau o marca.

Toți concurenții dvs. au deja un site web
Acest lucru ar putea părea ciudat, dar are mult sens. Nu ești singur în afaceri. Mii de companii oferă acum aceleași bunuri și servicii pe care le oferiți dvs., iar majoritatea vor avea propriile lor site-uri web.

Illustration