Crearea de content pentru site-ul dvs.
Crearea de conținut se referă la procesul de creare a conținutului scris, vizual sau audio pentru un site web sau altă platformă online. Poate include crearea de postări pe blog, articole, videoclipuri, podcasturi, infografice și alte tipuri de conținut. Scopul creării de conținut este de a implica și informa un public, precum și de a promova un brand sau un produs. Pentru a crea conținut eficient pentru site-ul web, este important să înțelegeți publicul țintă, să aveți un mesaj sau un scop clar și să utilizați formatarea și multimedia adecvate. Aveți întrebări specifice despre crearea de conținut pentru un site web?
Iată câteva tehnici care pot fi utile atunci când creați conținut pentru un site web:
Cercetare: Efectuarea de cercetări asupra subiectului sau industriei poate ajuta la furnizarea de informații și perspective valoroase pentru conținut.
Schiță: crearea unei schițe poate ajuta la organizarea conținutului și la asigurarea faptului că acesta curge logic.
Utilizați multimedia: adăugarea de imagini, videoclipuri și alte forme de media poate face conținutul mai captivant și mai ușor de înțeles.
Scrieți un titlu care atrage atenția: un titlu puternic poate ajuta cititorii să atragă atenția și să îi încurajeze să citească conținutul.
Folosiți tehnici de formatare: folosirea titlurilor, marcatorilor și a altor tehnici de formatare vă poate ajuta să faceți conținutul mai ușor de citit.
Folosiți povestirea: a spune o poveste poate ajuta să faceți conținutul mai relatabil și mai captivant pentru cititori.
Păstrați-l simplu: utilizați un limbaj clar și simplu pentru a face conținutul accesibil unui public mai larg.
Editați și corectați: editarea și corectarea conținutului vă poate ajuta să vă asigurați că acesta nu conține erori și se citește bine.
Ce este continutul calitativ?
5 pași simpli pentru crearea conținutului
Conținutul bun este ceea ce diferențiază un site web de celelalte site-uri și transmite mesajul potrivit în inimile și mințile clienților. Succesul unui site web este determinat în primul rând de conținutul acestuia.
Dar ce este conținutul bun pentru un site web?
Deși unele aspecte ale conținutului pot fi subiective, multe practici încercate și adevărate pot diferenția conținutul bun de cel neatractiv.
Să analizăm în ce poate consta conținutul site-ului web și să aruncăm o privire asupra celor mai bune practici pentru crearea conținutului unui site inteligent.
Care este conținutul unui site web?
Conținutul unui site web include textul, imaginile, sunetele, videoclipurile și animațiile pe care utilizatorii le experimentează pe un site web. Conținutul site-ului este cel mai important instrument pe care îl puteți folosi pentru a vă realiza strategia de marketing și comunicarea clienților despre marca dvs.
Să acoperim cele trei tipuri principale de conținut web:
- Conținutul scris al site-ului web ar trebui să informeze orice alt conținut al site-ului dvs. Poate include un îndemn la acțiune sau o scurtă descriere a produsului pe pagina dvs. de destinație, studii de caz, documente albe, rapoarte din industrie, cărți electronice, mărturii și bloguri.
- Conținutul grafic constă din fotografii, fișe informative, infografice, imagini de marcă și vizualizări de date. Conținutul grafic este în general susținut de conținut scris și video și are posibilitatea de a ajuta publicul să vizualizeze despre ce este marca ta.
- Video și audio sunt piese de conținut foarte valoroase, care includ videoclipuri explicative, podcasturi și, eventual, muzică.
Conținutul scris este, fără îndoială, cel mai important conținut de pe site-ul dvs. Pentru un SEO optim în 2023, site-urile ar trebui să aibă o medie de 650-3.000 de cuvinte pe pagină. Site-urile web cu mai puțin de 300 de cuvinte pe pagină sunt considerate „subțiri” de standardele Google și, cel mai probabil, nu se vor clasa la fel de bine în căutare.
5 pași simpli
Bine, deci înțelegem ce este conținutul site-ului acum. Dar cum scrieți conținut de site bun?
Adăugarea de text aleatoriu, fotografii sau elemente grafice pe un site web și publicarea acestuia pe web nu va fi suficienta. Conținutul site-ului dvs. trebuie să fie adaptat site-ului și mărcii dvs. pentru ca acesta să aibă succes. De asemenea, trebuie să fie optimizat, astfel încât să poată face față concurenților tăi. Să aruncăm o privire la câteva dintre cele mai bune practici de scriere pentru web:
Pasul 1 – Cunoaște-ți publicul și obiectivele acestora
Când creați un site web, nu îl creați pentru dvs., ci îl creați pentru un public. Da, veți culege beneficiile de a avea un site web bun, cu vizitatori multumiti, cu efecte care se traduc în venituri.
Site-ul dvs. există pentru a ajuta publicul dorit să învețe despre serviciile sau produsele tale si în special, in ce fel produsul sau serviciul tau îl ajută să își atingă obiectivele sau nevoile. Dacă faci o treabă bună în a-i convinge că ai ceea ce au nevoie, este mai probabil să cumpere de la tine.
Dacă nu esti sigur care este publicul tau sau ce își dorește, cum iti vei promova vreodată site-ul? Nu poţi. Cel puțin nu bine.
Înainte de a scrie conținut care presupuneți că va atrage oamenii, fă-ti temele. Aruncă o privire la concurenții tăi și vezi cum poziționează aceștia produse similare. Care este diferențiatorul tău?
Pasul 2 – Copiere clară, clară
Ai citit vreodată o propoziție formulată atât de prost încât ți-a făcut să doară fizic creierul? Sau unul care te-a lăsat cu ochii încrucișați în timp ce încerci să-ți dai seama ce încearcă să transmită? Nu fi acea persoană și nu crea acest tip de conținut pentru site-ul tău.
Dacă conținutul site-ului tau determină oamenii să se poticnească și să se clatine în timp ce citesc, există o problemă.
Deci, ce poti face pentru a te asigura că conținutul site-ului este lizibil și cel mai important, ușor de înțeles? Dacă audiența nu este mai avansată, scrie pentru nivelul mediu de citire.
Rezultatele sondajului național privind alfabetizarea adulților sugerează că vizitatorul mediu citește la nivelul claselor a 10-a până la a 12-a. Folosind un instrument de verificare a lizibilității, vă puteți ajusta scrisul pentru a vă asigura că nu este prea dificil pentru publicul dvs.
De exemplu, după ce Microsoft Word examinează ortografia și gramatica dintr-un document, acesta vă poate oferi scorul de scriere la testele Flesch-Kincaid Grade Level și Flesch Reading Ease . Puteți utiliza apoi aceste date pentru a vă rafina scrierea.
Pasul 3 – Mixed Media
Îți place să petreci timp pe site-uri web care nu au nimic la care să te uiți în afară de text? Fără fotografii, fără imagini, doar text nesfârșit.
Conținutul bun al site-ului nu se limitează la postări de blog și la cuvântul scris. Cercetările arată că cea mai mare parte a creierului uman este vizuală, iar oamenii procesează informațiile vizuale de multe ori mai repede decât textul.
Pe lângă textul și scrierea de pe site-ul dvs. web, luați în considerare utilizarea videoclipurilor sau a altor elemente grafice pentru a împărtăși mesajul principal cu publicul dvs. De exemplu, o diagramă sau un grafic ușor de citit poate face, de asemenea, o treabă mai bună de a explica un subiect complex decât un text.
Pasul 4 – CTA-uri concise și ușor de înțeles
Ce acțiuni doriți să întreprindă vizitatorii pe site-ul dvs.? Este finalizarea unei achiziții, completarea unui formular sau vizitarea paginii dvs. de contact?
Indiferent ce mesaj doriți sa transmiteti, , faceți-l evident pentru vizitatorii site-ului dvs. cu un îndemn clar la acțiune (CTA). Dacă nu știu ce ar trebui să facă, atunci sunt șanse să nu o facă.
CTA-urile dvs. ar trebui să se concentreze pe o singură acțiune la un moment dat – nu cereți cuiva să facă trei lucruri diferite în același timp – nu își vor aminti niciodată totul și vor fi alungați de volumul solicitărilor dvs.
Când scrieți un CTA bun, țineți cont de aceste trei lucruri: faceți-l concis, clar și practic. Ca aceasta:
Nu căuta mai departe – ai gasit produsul potrivit aici!
Pasul 5 – Optimizare SEO
Conținutul bun al site-ului este optimizat pentru SEO. Pe scurt, asta înseamnă că este scris într-un mod care este atractiv pentru motoarele de căutare și, desigur, pentru oameni. Conținutul optimizat SEO conține cuvinte cheie valoroase pe care publicul dvs. le caută în text.
Motoarele de căutare ofera oamenilor informațiile pe care le caută – rapid, eficient și precis. Cheia este să cunoașteți aceste cuvinte cheie și să știți exact ce caută publicul dvs.
Pentru a scrie conținut optimizat pentru SEO, faceți câteva cercetări în jurul cuvintelor cheie. Dacă știți ce caută publicul dorit, știți ce cuvinte și termeni să includeți în conținutul site-ului dvs. Acest lucru ar trebui să vă ofere un mic impuls în rezultatele motoarelor de căutare.
Navigheaza in pagina !
Toggle